Arviot lisäosalle AdGuard AdBlocker
AdGuard AdBlocker tekijä Adguard Software Ltd
6 875 arviota
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Tomy, 21 tuntia sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Iman Iskandar, kaksi päivää sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Luckydawn X, kolme päivää sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut franzz, neljä päivää sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 19982478, neljä päivää sittenA necessary extension to all users. You won't ever go back, it's just too good.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 19487731, viisi päivää sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Adriaan, kuusi päivää sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 19990053, kahdeksan päivää sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut kaylee, yhdeksän päivää sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut shurygin2013, yhdeksän päivää sittenPlease create acount in social network VERO?
- Arvioitu 1/5kirjoittanut cyanpill, yhdeksän päivää sittenDon't use this extension, unblock is the real adblocker
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 19983859, 11 päivää sitten
- Arvioitu 1/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13180524, 12 päivää sittenfucken piece of shit , stop fucking bitching every minutes about language filter the trash.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 19982239, 12 päivää sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Krzysiek, 13 päivää sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut donask, 16 päivää sitten
- Arvioitu 1/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 16916870, 17 päivää sittenNewly added pop up telling you which filters have been applied is extremely annoying. It blocks from reading and clicking what's behind it. And I can't seem to turn it off. Please remove it or let us disable it. It serves no purpose for most people.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 19973298, 17 päivää sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut Fernando, 18 päivää sittenMuy bueno pero el consumo de recursos es mucho mayor que otras extensiones.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Nyx Aetherlink, 20 päivää sittenAdguard is the one to use going forward. Used Ublock for years and while it it's still great, Adguard is the whole package and honestly, just much easier to set once and basically forget it and never had any issues. It's rare I actually respect a tech company, so thank you Adguard, keep doing what you're doing and stay the course.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Peter, 21 päivää sitten