Arviot lisäosalle Dark Reader
Dark Reader tekijä Dark Reader Ltd
6 866 arviota
- Arvioitu 1/5kirjoittanut NIGLOBERO, kuusi vuotta sittenIt's great idea, I probe it and I like it, but it doesn't works properly in my firefox, it makes it works slow, and I can't be waiting for a web because Dark Reader is working. ¡¡ What a petty !!
Es una gran idea, la he probado y me gusta, pero no funciona en mi firefox, lo hace trabajar lento y no puedo estar esperando a una web por que esté trabajando Dark Reader. ¡¡ Es una pena !! - Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13855886, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 3/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15705438, kuusi vuotta sittenI've been using this for years, and suddenly today, 2/28/2020, its being disabled? Please fix this, I can't bear to look at white screens anymore
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15702479, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Teo, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut pelle, kuusi vuotta sittenLooks good but a tad heavy and contrast is too low. Would be nice to be able to have sepia / grayscale while still being able to distinguish links.
- Arvioitu 1/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13365223, kuusi vuotta sittenSo much lags, lags in many sites, also no updates....
hate that white flash it makes on Google.com
it makes my eyes hurt everytime - Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 6509382, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14561823, kuusi vuotta sitten目の負担がとても減った。これ無しではブラウザは使えない。
最近のダイナミックレンジが広いモニタでは、白色が明るすぎて目に刺さる事が多い。
サイトによって表示が崩れる場合があるが、ページ毎に無効にしたり、モードを切り替えたりを記憶させる事ができる。
【欠点】
表示モードにもよるが、負荷が高め。ラップトップでは使いにくいかも。
【改善要望】
・ページの背景色によってON/OFFする機能が欲しい。黒系のページであっても反転させてしまい、白系の見ずらいサイトになってしまう事がある。
・ページ毎の設定をブラウザ間で共有したい。クラウドストレージ等にconfigを保存できると良いかも。 - Arvioitu 4/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15700996, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Muhammad Mushtaq, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut 丹乃ひ, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 3/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15473054, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut MD Limon Hossain, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Анатолий Владимирович Садковкин, kuusi vuotta sittenСУПЕР спасибо за правду!
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Mexan X, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 1/5kirjoittanut jssss, kuusi vuotta sittenToday, my firefox refused to start tabs, they were crashing (facebook twitter etc.).
After investigating, Dark Reader was the cause, once disabled, my firefox is working again and much faster.
Must be something wrong with this extension. - Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15693889, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15691626, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut maxsim, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 3/5kirjoittanut Farzin, kuusi vuotta sitten