Arviot lisäosalle Dark Reader
Dark Reader tekijä Dark Reader Ltd
6 866 arviota
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14297301, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut K.Wei, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 12359089, kuusi vuotta sittenGood tool to energy economy..
- Arvioitu 2/5kirjoittanut UtauHiKitsune75, kuusi vuotta sitten一瞬通常のページが表示される。
また、Loading, please wait
と言うメッセージが長々と表示され、まともに動かない。
YouTubeの一部UI(高評価ボタンなど)が、おかしくなったり、黄色いマーカーが引かれているネット記事が見にくかったり、画像の階調が反転したりと、まだまだ未熟なアドオンです。 - Arvioitu 5/5kirjoittanut vsereb, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Faraoshagan!, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 12670388, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut daparkvid, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Soselo, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15570761, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut DDreporter, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut liosant, kuusi vuotta sittenOs navegadores deveriam vir com uma opção padrão para o tema dark ou noturno para web sites (isso é muito util para quem tem problemas de visão). Alguns concorrentes já tem essa opção
- Arvioitu 5/5kirjoittanut JustJustin275, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut JuanMi, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut 3liahu, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut voyagerme, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Fuckit, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut CynicalTheAstroCreep, kuusi vuotta sittenWhen you first add it on, some sights might bug out, but this issues goes away. Do NOT uninstall based on that. Dark Reader isn't just useful for reading, but also for every day browsing. White screens are awful to look at and they hurt your eyes. Get this extension to help with that!
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15564387, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Zakato, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Miloš Ćirić, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 3/5kirjoittanut E S R A asesores YHES, kuusi vuotta sittenAparece con demasiada frecuencia un mensaje de script que no se resuelve correctamente y enlentece el navegador. ¿Para qué es ese script? ¿Qué estáis haciendo otros usuarios ante esta situación? Gracias de antemano por ayudar.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 12970119, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut letallan, kuusi vuotta sitten
- Arvioitu 3/5kirjoittanut Jaye, kuusi vuotta sitten