Arviot lisäosalle Dark Reader
Dark Reader tekijä Dark Reader Ltd
6 867 arviota
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Ben, seitsemän vuotta sittenHow haven't I heard of this before, this is really useful dark mode extension, and the white mode is better with the dynamic option, I highly recommend it.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Graphicsbyte, seitsemän vuotta sittenThis extension is amazing! It really does help with eyestrain. It doesn't work on my personal website but it does work for all big social media sites and gmail. It will help on longer days where I have more intense workflows.
- Arvioitu 4/5kirjoittanut Hippolyte, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13271964, seitsemän vuotta sittenлучший. не знал что такое расширение есть на лису. респект автору
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Александр, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Shako, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 1/5kirjoittanut Tanghus, seitsemän vuotta sittenThis extension slows FF down to a crawl which makes it unusable for me.
The dialog may seem intuitive, but when you have to wait for several seconds for the page to update, you have no idea of what's actually happening.
One star for the efford. - Arvioitu 5/5kirjoittanut Nazar Maksymchuk, seitsemän vuotta sittenIt is extremely fast at applying the preferred dark background's without any flashes.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14209605, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut ufotrekker, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Alex, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut SUPER-90, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Epik, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Ростислав, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut daddy32-1364596324.4, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13685483, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15401216, seitsemän vuotta sittenC'est le meilleur truc GG au créateur !
- Arvioitu 5/5kirjoittanut matutino, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Kalu, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Umer Selmani, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 1/5kirjoittanut ImThetan, seitsemän vuotta sittenГде ж вы были нет-вайне-шные твари раньше, когда укропские фашисты бомбили Донецк и Луганск? Где был ваш пацифизм когда сша бомбили Сирию и спонсировали и сбрасывали оружие ИГИЛовцам терроризировали, казнили мирное население? Где был ваш пацифизм когда нато бомбило Ливию, Ирак, Югославию? В жопе был ваш язык тогда?!
- Arvioitu 4/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15398153, seitsemän vuotta sitten