Arviot lisäosalle Dark Reader
Dark Reader tekijä Dark Reader Ltd
6 868 arviota
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15326107, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Radu Bogoevici, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15143449, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15325872, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15324284, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 1/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13813951, seitsemän vuotta sittenblack font on black backround? realy? one star is too much!
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15323912, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut L. Guilherme, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut Aleksander, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15322057, seitsemän vuotta sittenBest Dark Theme addon out there
- Arvioitu 4/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15321756, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14183222, seitsemän vuotta sittenomg! thank you so much for making this. reading is so much easier now.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13928396, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15317421, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15317414, seitsemän vuotta sittenGood for those who enjoy dark background even in phones who don't support system wide dark.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15317314, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut DavNadZ, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15314437, seitsemän vuotta sittenmelhor extensão para deixar as telas escuras.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15311847, seitsemän vuotta sittenGerçekten çok kullanışlı bir eklenti.
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14620083, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15262912, seitsemän vuotta sittenI could kiss you for this plugin. Every single one I have tried over the last few years, they just don't ALWAYS work. Some pages are iffy, at best. But with this little bit of genius? I rarely have to fiddle with it. It's nearest to perfection I have come across yet. I thank you from the bottom of my heart and the depths of my eyes, which have been saved largely thanks you, you lovely, beautiful, brilliant developer(s). I swear to Lemmy Kilmister it's like staring at a lightbulb. I'm so glad the "dark theme" bandwagon is finally on a steady roll. 😘👀💋💋💋💋❤ Smooches to everyone. 👀💋💋💋❤❤ Keep up the AMAZING work.
- Arvioitu 3/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13119730, seitsemän vuotta sittenThis is the ONLY way to get all the buttons in GMAIL to show up properly when you hover over them. Friggin great, so far.
edit: it is slow beyond belief on some sites. reddit is totally unusable. my PC is very capable - i7, 32gbram, 1tb NVME. this is going downhill