Arviot lisäosalle Dark Reader
Dark Reader tekijä Dark Reader Ltd
6 870 arviota
- Arvioitu 5/5kirjoittanut KCC, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13428776, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut Jerry Mouse, seitsemän vuotta sitten在看视频的时候切换的时候,about:performance中监测时,电量使用超高200+,而且页面会卡顿,有些地方肯定有问题的。
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15012674, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15009655, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15008816, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15007672, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14338923, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14634434, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut SailorHunter, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Haltarys, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut uhhhhwith4h, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15001009, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 11812208, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14208064, seitsemän vuotta sittenWorks surprisingly well. Some background images on websites are not displayed but who really needs them
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14994966, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14994998, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Connor RK505, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13959848, seitsemän vuotta sittenMagical
It just manages to work with every website somehow. The comfort of your eyes. wow! All the screen time spent over a day adds up and this really is an eye-saver.. Email, Facebook, YouTube, Google.. all of these can't hurt my eyes no more! - Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14993399, seitsemän vuotta sittenMuito bom, uso o firefox por causa dessa extensão
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 12107918, seitsemän vuotta sittenФантастика! Только жаль, что я так долго не находил это расширение.
- Arvioitu 4/5kirjoittanut 貝克街的亡靈, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 14992939, seitsemän vuotta sitten