Arviot lisäosalle NoScript Security Suite
NoScript Security Suite tekijä Giorgio Maone
2 468 arviota
- Arvioitu 1/5kirjoittanut Projekt R, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15464860, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut mxearls, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut TList, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15351801, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13442673, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Dannyb1030, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 4/5kirjoittanut Bill Mayhew, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut hakantan, seitsemän vuotta sittenadblok yokken bu vardı, fakat tam kullamöayı beceremiyorum,efsanedir, küçük çocuğum varken bu kesinlikle çalışıyor yoksa hiç olmayacak siteler çıkar karşıısına
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13718743, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut ∂ℓۼҳ, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Draconix, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15444253, seitsemän vuotta sittenthis is a must have tool. this should be part of any better browser that cares about privacy/security. needs a bit of attention on newly visited sites, but it is just invisible after that.
- Arvioitu 4/5kirjoittanut seinão, seitsemän vuotta sittennoscript protege de scripts fora do dominio e elementos perigosos em paginas que contém muito conteúdo externo
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Sareth, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Boris, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Vladimir Lenin, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15294392, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 3/5kirjoittanut Richard Patry, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut GerardCourtot, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 15388165, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut тот самый, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut Firefox-käyttäjä 13488486, seitsemän vuotta sitten
- Arvioitu 5/5kirjoittanut marinersfan, seitsemän vuotta sittenMuch like uMatrix, it takes a bit of effort to get the sites you use working how you want, but after that it's smooth sailing. I was using uMatrix for a while, but am now trying out NoScript and am really liking it. The UI could be a little bit easier to use but otherwise, it works as it says it does.