Iceggiren i Return YouTube Dislike
Return YouTube Dislike sɣur Dmitry Selivanov
Icegger-it Suga Sean
Yettwasezmel 5 ɣef 5
sɣur Suga Sean, před měsícem4 797 n yiceggiren
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Fokeu, před 5 dny
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Aseqdac Firefox 19798668, před 6 dny
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Aseqdac Firefox 19655357, před 7 dny
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur 肉肉, před 10 dny
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur A Blind Man, před 10 dny
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur jb, před 11 dny
- Yettwasezmel 3 ɣef 5sɣur Aseqdac Firefox 17385035, před 13 dnyНа шкале лайков/дизлайков перестала отображаться серая часть с дизлайками. В настройках функция "Раскрасьте кнопки" тоже не работает. Версия Firefox - 115.33.0esr (64-битная).
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur darksplice, před 14 dny
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur PrettyKoolGuy, před 14 dny
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur rafael, před 15 dny
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Kamzos, před 18 dny
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Cangrejo, před 18 dny
- Yettwasezmel 1 ɣef 5sɣur strider, před 19 dnyStopped working a few weeks ago. Tried removing and installing again, still nothing.
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Lukas, před 19 dny
- Yettwasezmel 3 ɣef 5sɣur ArbitraryWaffle932, před 20 dnyIt works amazingly, but the "Disabled by Owner" is very ugly and annoying. Alternatively, have no text there (like as to how it looks without the extension) or make it say "Dislike". The "Disabled by Owner" text takes up so much room and is one of my only gripes with this extension.
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Aseqdac Firefox 19767727, před 23 dny
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Aseqdac Firefox 18759100, před 24 dny
- Yettwasezmel 2 ɣef 5sɣur Maja Potega, před 25 dnyHat eine Weile gut funktioniert, aber verzögert jetzt den Start von Videos. Deshalb habe ich es entfernt.
- Yettwasezmel 1 ɣef 5sɣur Evgenia, před měsícem
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Erick, před měsícem
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur lucozadedrinker1, před měsícemReally useful to see how many dislikes videos get
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur elsenfox, před měsícem
- Yettwasezmel 1 ɣef 5sɣur GoldenDove1122, před měsícemLiterally blocks playback on videos when enabled, telling you that you have to subscribe to a patron for "premium" features, otherwise you have to disable it.
I did one better: I'd straight up just removed this waste of storage space of an extension and am now giving it a 1-star review, zero stars if I could. Yes, I'm aware that extensions like this cost money to run and maintain, but putting up a "free" extension only to block it behind a paywall only drives people away towards competitors. Unbelievable.