Iceggiren i Return YouTube Dislike
Return YouTube Dislike sɣur Dmitry Selivanov
Icegger-it A Blind Man
Yettwasezmel 5 ɣef 5
sɣur A Blind Man, 10 gün önce4 797 n yiceggiren
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Fokeu, 5 gün önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Aseqdac Firefox 19798668, 6 gün önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Aseqdac Firefox 19655357, 7 gün önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur 肉肉, 10 gün önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur jb, 10 gün önce
- Yettwasezmel 3 ɣef 5sɣur Aseqdac Firefox 17385035, 13 gün önceНа шкале лайков/дизлайков перестала отображаться серая часть с дизлайками. В настройках функция "Раскрасьте кнопки" тоже не работает. Версия Firefox - 115.33.0esr (64-битная).
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur darksplice, 14 gün önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur PrettyKoolGuy, 14 gün önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur rafael, 15 gün önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Kamzos, 17 gün önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Cangrejo, 18 gün önce
- Yettwasezmel 1 ɣef 5sɣur strider, 18 gün önceStopped working a few weeks ago. Tried removing and installing again, still nothing.
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Lukas, 19 gün önce
- Yettwasezmel 3 ɣef 5sɣur ArbitraryWaffle932, 20 gün önceIt works amazingly, but the "Disabled by Owner" is very ugly and annoying. Alternatively, have no text there (like as to how it looks without the extension) or make it say "Dislike". The "Disabled by Owner" text takes up so much room and is one of my only gripes with this extension.
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Aseqdac Firefox 19767727, 23 gün önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Aseqdac Firefox 18759100, 24 gün önce
- Yettwasezmel 2 ɣef 5sɣur Maja Potega, 25 gün önceHat eine Weile gut funktioniert, aber verzögert jetzt den Start von Videos. Deshalb habe ich es entfernt.
- Yettwasezmel 1 ɣef 5sɣur Evgenia, bir ay önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Erick, bir ay önce
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur lucozadedrinker1, bir ay önceReally useful to see how many dislikes videos get
- Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur elsenfox, bir ay önce
- Yettwasezmel 1 ɣef 5sɣur GoldenDove1122, bir ay önceLiterally blocks playback on videos when enabled, telling you that you have to subscribe to a patron for "premium" features, otherwise you have to disable it.
I did one better: I'd straight up just removed this waste of storage space of an extension and am now giving it a 1-star review, zero stars if I could. Yes, I'm aware that extensions like this cost money to run and maintain, but putting up a "free" extension only to block it behind a paywall only drives people away towards competitors. Unbelievable. - Yettwasezmel 5 ɣef 5sɣur Suga Sean, bir ay önce