Recenzije za User-Agent Switcher and Manager
User-Agent Switcher and Manager Autor: Ray
Recenzija od IWD1
Ocijenjeno s 2 od 5
od IWD1, prije 2 godineVery small text.
All English. It can not use.
Not found “OK” button.
No visual design.
Color Design so bad.
文字が小さすぎる。
全部英語。
利用者の母語がない。
視覚設計・色彩設計がない。
「OK」「適用」ボタンがない。
使うことができない。
Setting pange: One line text fills the screen to the left and right edges.
「設定」ページが長文。1行=画面左右の端まで。
「テストUA」クリック→ほかの長文サイトが開く。
h ttps://webbrowsertools.com/useragent/?method=normal&verbose=false
All English. It can not use.
Not found “OK” button.
No visual design.
Color Design so bad.
文字が小さすぎる。
全部英語。
利用者の母語がない。
視覚設計・色彩設計がない。
「OK」「適用」ボタンがない。
使うことができない。
Setting pange: One line text fills the screen to the left and right edges.
「設定」ページが長文。1行=画面左右の端まで。
「テストUA」クリック→ほかの長文サイトが開く。
h ttps://webbrowsertools.com/useragent/?method=normal&verbose=false